ADRESLERİM

ADRESLERİM

3 Eylül 2010 Cuma

Çilek ve Faydaları



Bu yaz sevdiğim insanlar beni yalnız bırakmadılar sağolsunlar,yoğunluktan ekleyemediğim yazı ve resimleri ancak ekleyebiliyorum.Çilek ailecek en çok sevdiğimiz meyvelerden,tadı kokusu ve rengi ile muhteşem olan meyveyi pudra şekeri ile servis yapardım hep,pudra şekerine batırıp yenildiğinde ancak tatlanıyordu.Anamur çileği aldım bu kasaların tanesi 5Tl ustelık çilekler bal gibi tatlı,birazıyla çilek reçeli yaptım,birazını meyve olarak yedik.Aşağıda yazılı olan çileğin faydalarını okuyunca,çileği evinizden eksik etmeyeceksiniz inanın…

Çilekte bol miktarda demir ve fosfor bulunuyor.Bunun dışında B,C ve K vitaminleri açısından da zengin bir meyvedir.Kansere karşı koruyucu özelliği vardır ve sindirim sistemini güçlendirir.Damar tıkanıklığını önler,kolestrolü düşürür,vücudun direncini arttırır.Bunun yanında çok iyi antioksidan olması sebebiyle bağışıklık sistemini güçlendirir.Bağırsak kurtlarını düşürür,kanı temizler,vücuttan zararlı maddeleri uzaklaştırır.Diş etlerini güçlendirir,ağız kokusunu giderir.Stresi azaltır,tansiyonu düşürür,ateşi düşürür.Cildi nemlendirir.Damar sertliği ve böbrekte kum,taş gibi rahatsızlıkları önler ve zamanla geçmesini sağlar.

Çilek sindirimi zor bir meyve olduğundan midesinde sorun olanlar suyunu tercih etmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar