ADRESLERİM

ADRESLERİM

3 Eylül 2010 Cuma

Özledim


Dün gece seni gördüm rüyamda
Sarıldım sana sarılmış gibi boşluğa
Tenin hala pembe yanakların hala kırmızıydı
Kollarına aldın yine beni eskisi gibi
Saçlarımı okşadın yine
Gözlerimi bir açtım,kayboldu hayalin
Boşlukta gibi kaldım,kimsesiz ve çaresiz
Kendimi dışarı attım kime baksam sen vardın
Kiminin çantası,kiminin elbisesi,kiminin elleri,kiminin gözlerinde
Baktığım her yerde sen vardın,özledim seni anne
İnsanın annesi olmayınca kanadı kırık olurmuş gerçekten
Sanki hiç yaşamamışsın gibi
Sanki bu yollardan hiç geçmemişsin gibi
İzler silindi kaldırımlardan
Kalbimde hala bir korsun anne
Mekanın cennet olsun

Ayşegül EYİSOY-3 Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar