ADRESLERİM

ADRESLERİM

6 Eylül 2010 Pazartesi

Fırında Ekmek Üstü


Herkes farklı isim veriyor,fırında ekmek üstü pizza,italyan tostu....ne olursa olsun lezzet hep aynı,muhteşem...

Kendi yaptığım ekmek dilimlerini yağlı fırın tepsisine yerleştirdim.Ekmeklerin üstüne salça sürdüm,siz kullanıyorsanız ketçap ta sürebilirsiniz.Peynirimizi yerleştirdim,kekik,biber serptim,yumurta sürdüm.Tepsiye az süt döktüm ekmeklerin tabanına eşit olarak yayılmasını sağladım.Kızgın fırına verdim,bir süre sonra altını söndürdüm,üstü kızarınca çıkardım.Hem üst malzeme pişmiş peynirler erimiş oldu hem de tabanı yumuşak oldu,tavsiye ederim.

Ayrıca salçadan sonra ya da salçayı da içine dahil ederek,yumurta,tuz,kekik ya da maydanoz,sosis ya da sucuk dilimleri,peynir ve biraz yağ ile hazırlanan karışımı ekmek üstlerine yerleştirip biraz kaşarı dilim yada rende olarak ekmek üstlerine yerleştirip aynı pişirme taktiğiyle de pişirebilirsiniz.

Bu tarif canım Gülcanım için,kolay gelsin canım arkadaşım,ramazan da bitti.Herkesin şimdiden bayramını kutluyorum,şeker tadında bayramları olsun,ülkemden huzur,sağlık,barış eksik olmasın diyorum,katılımcıların ellerine sağlık,sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar