ADRESLERİM

ADRESLERİM

10 Ekim 2010 Pazar

Basit Buzdolabı Süsü

Rana (Bulut)

Rauf (Adam)

Anneler gününde çocuklarım bana kendi tasarımlarından oluşan buzdolabı süsleri getirdiler.Kızım 6,oğlum 4 yaşındaydı o zaman,hala dururlar dolabımda,yapımı basit ama anlamı derin hediyelerim benim….iyiki varsınız çocuklar

Çocukluğum geldi aklıma,farkında olmadan her anneler gününde anneme vazo alışım,lise bitince annem”artık vazo koyacak yerim kalmadı,lütfen bu anneler gününde bir şey alma dediğinde önce kırılmış,sonra neden vazo aklından geçti diye merak etmiş ve hala uyanmamış olduğumu farkettiğimde kendime kızmıştım.Sonra dikkat ettim de gerçekten de cam,porselen,büyük,küçük,kristal,takım ya da tek bir sürü vazo vardı evde ve hepsini de ben almıştım.Annem de beni kırmayıp hepsine çiçekler yerleştirip eve dağıtmıştı.O anneler günün de yine paşabahçedeydim,mest olmuş şekilde bir vazoya bakarken bulunca kendimi kasaya gitmemiş olduğuma sevinerek o anneler gününde farklı hediye almayı başarabilmiştim.

Annemi özledim……nur içinde yatsın

2 yorum:

  1. s.a.
    hayırlı geceler canım.miniciklerin ellerine sağlık.o tertemiz yürekleriyle yapmışlar ya önemli olan da bu değil mi zaten.Allah onlardan ayrı bırakmasın seni.a.e.o.

    YanıtlaSil
  2. ominik elleri öpüyorum canlarım benim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar