ADRESLERİM

ADRESLERİM

14 Ekim 2010 Perşembe

Örgü Şapka



Benim çocukluğumda Türkan Şorayın Dudağı diye bir örnek çıkmış denmişti,kimseye vermiyorlarmış,ören güzel örmüyor diye,rahmetli anneme getirmişti komşumuz,örnek yeminli lakin ben yapamadım yardım et demişti.Canım annem örneği yapıp göstermişti.Bu örnek o zamanların bahsettiğim örneği,hala adı aynı mı yada bir adı var mı bilmem,bildiğim basit ama güzel bir model olduğu,bere dışında battaniye,yatak örtüsü ya da çanta da oluşturabilirsiniz....
Yuvarlak motifler yapılır,dikilirken model ortaya çıkar,denemek isteyene kolay gelsin diyorum.

5 yorum:

  1. daha önce görmüştüm bu modeli çok değişik dediğin gibi bu örnek daha çok battaniye ve çanta olarak çok yaygın. ama şapkada da süper durmuş.

    YanıtlaSil
  2. Siyah olan yerleri sAç gibi duruyor.Dolayısıyla hanım sultan gibi olmuş.Paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir model canım paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Evettt süper bir model,yanlız hemen anneme göstermeliyim bende:)
    İlk bakışta,iple örüldüğü anlaşılmıyor.
    Teşekkürler paylaşımın için.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ediyorum,güzel yorumunuz için...
    Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.
    Elimden geldiğince üzmemeye çalışıyorum,gönüllerini hoş tutmaya,ama insanız arada ters çıkışlar olabiliyor.Ama hemen bir öpücük konduruyorum tombiş yanaklarına canlarımın:)

    Yokluk!heleki evlat-ana-baba yokluğu çok zor.Rabbim gecinden versin,kimseye göstermesin(amin)
    Size de sabır versin Rabbim,
    mekanını cennet etsin sevgili anneciğinin.

    Kocaman öpüyorum sizi.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar