ADRESLERİM

ADRESLERİM

14 Ekim 2010 Perşembe

vee Çekiliş Haberiii (2 oyuncak birden)


ankete katılım için herkese çok teşekkür ederim... durum 8 fark olunca düşündüm düşündüm iki oyuncağı birden hediye etmeye karar verdim... Hello Kitty kargo ödemesi benden :)... Uzun kulak kargo ödemesi sizden:)) bu arada anahtalık tercihin yapan 1 kişiyi çok merak ettim...


o halde izleyicim olun


duymayanlara duyurun


10 marifette iseniz yazımı tutun tabiki bloguma yorumu eksik etmeyin


facebook kullanıcısı iseniz paylaşın ve linki yorum olarak bırakın..




28 ekim 2010 akşamı çekiliş ; 29.10,2010 kargo gönderileri yapılacak 1 kasım 2010 yani kızım 36. ayını doldurduğu gün hediyeniz size gelmiş olacak..


herkese bol şans...

1 yorum:

  1. Canım benim.O içten yazdığın yorumu okudum.Şu anda hala Ordu dayım.Dönüşümüz gecikince hemen internete bağlanıverdim.Kısmet olursa ay sonu döneceğiz.Darıcaya gelince topu topu 1 ay felan kalmışızdır Darıcada.O nun dışında yollarda kaldık bu sene.İnşallah dönüşte altını üstüne getireceğim Darıca'nın.Ama orada bir askeriye var onu gördüm.İlgin alakan için teşekkür ederim.
    İyiki varsın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar