ADRESLERİM

ADRESLERİM

25 Ekim 2010 Pazartesi

Seren Serengil Diyeti



Önce 45 günde 8 daha sonra da yine 45 günde 12 kilo vermişti Seren Serengil ve 80 kilodan 60 kiloya inmeyi başarmıştı.


Kendi ağzından o diyet:

Sabah ilk önce dişlerimi ve dilimi fırçaladım.Ağızdaki toksinleri temizlemek çok önemli,bu diyet ile çok alakalı bir durum.Bu temizliğin ardından büyük bir bardak su içtim,su pek sevmediğimden içine limon attım.

Kahvaltı saat 8:30
Peynir yasaktı,hiç yemedim.Yulaf,yabanmersini,yoğurt ve tarçın...bunları karıştırıyorum,içine frambuaz koyuyorum,hem doyurucu hem lezzetli oluyor.Büyük bir tabak bunu yedikten sonra 45 dakika yürüdüm,bisiklete bindim.

Ara Öğün saat 11:00
Bitki kökleri suyu içtim.Kerevizden tut,maydanoz ve melisa çayına kadar,müthiş bir karışım...Bunları içerken bir şeftali yedim.

Öğle Yemeği 12:30
Izgara tavuk ve bol salata

Ara Öğün 16:00 Yine bitki kökleri içtim,1 meyve yedim.Suyun içinde 45 dakika jimnastik ile vücudumu forma soktum.

Akşam Yemeği 19:30
Izgarada yağsız balık ve bol salata yedim.Balığın büyüklüğü avuç içi kadar olacak,balıkta ölçü buydu.

Ara Öğün 22:00
Yine bitki kökleri suyu içtim.Tuz ve şeker hiç kullanmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar