ADRESLERİM

ADRESLERİM

21 Ocak 2011 Cuma

Halleyli Pasta


Adını çok duyduğum halde yapmak ancak kısmet olan bu pratik pastayı arkadaşımdan almıştım,sayfasına uğrayıp birbirinden güzel tarifleri görmek istiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

MALZEMELER

  • 1 paket Halley ( 10 adet )
  • 2 poşet krem şanti
  • 2 su bardağı süt
  • 1 paket çikolata sos
  • 2 su bardağı süt


Süslemek için,fındık içi,ceviz içi,bonibon,şekerleme ya da minik gofretler

YAPILIŞI

2 su bardağı süt ile krem şanti hazırlanır,10 tane halley küçük küçük kırılır ya da kesilir,krem şanti ile karıştırılır.İçine fındık içi,ceviz içi konulabilir.Kalıbın içine streç film döşenir,karıştırılan bu harç içine dökülür,üstü düzeltilir.Streç film ile kaplanır.Buzdolabında dondurulur.

Donan halleyli karışım servis tabağına ters çevrilir.Üstüne 2 bardak süt ile hazırlanan çikolata sosu dökülür,süslenir.Hindistan cevizi ve fırtıklı çikolata rendeledik biz üstüne(çikolata sosunu yarım ölçü de yapabilirsiniz,size kalmış.)

Ben yuvarlak kalıba koydum ama baton şeklinde kalıpla da yapabilirsiniz.

Çocuklarınızla yapabileceğiniz,kolay ve zahmetsiz lezzetli bir pasta tarifi arıyorsanız bunu denemelisiniz.

1 yorum:

  1. ne değişik bir tarif..eminim çok lezzetlidir.en kısa zamanda denemeliyim.tam bomba yalnız,kalorisi bol:)
    örgüleriniz de tarifleriniz de çok güzel..bundan sonra blogunuzu takip edicem inşallah..ben örgü örmeyi çok seviyorum ve blogumda ördüklerimi paylaşıyorum..bana da beklerim:
    filizinevi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar