ADRESLERİM

ADRESLERİM

17 Şubat 2011 Perşembe

11.Tarif Meyveli Vişne Soslu Pasta



Sevgili merakiyidir,teşekkür ederim desteğin için,pastan baştan çıkartıyor insanı,ellerine sağlık,denemeye değer pasta tarifini paylaştığın için sağol,günün güzel geçsin,sevgilerBu pasta tarifi ve diğer tarifleri için buradan gidebilirsiniz.

Pastamın keki hazır pandispanya.. kremasını, 4 su bardağı süt, 3 yemek kaşığı un ,1 tane yumurta koyup pişirdim.. altını kapattıktan sonra 3 yemek kaşığı şeker, 1 kaşık margarin, 1 tane vanilya ilave edip güzelce mikserledim..sonrasında 1 tane kremşantiyi ekledim ve çırpma işlemini bitirdim...kekleri sütle ıslattıktan sonra birinci kat keke kremayı döktüm, arasına çilekleri yerleştirdim ,diğer kek diliminide üzerine kapatıp sütle ıslattıktan sonra muzları yerleştirdim..kalan kremayı üzerine yedirdim...

vişneli sos için

1,5 su bardağı vişne hoşafı, 3 yemek kaşığı şeker,2 yemek kaşığı nişasta ekleyip pişirdim ..sonrasında 1 yemek kaşığı margarin ve vanilya ilave ettim.. soğuyana kadar aralıklı olarak karıştırdım.

yedik bitirdikkkkkk..afiyet olsun bizeee :)))))

kolay gelsin sizeeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar