ADRESLERİM

ADRESLERİM

17 Şubat 2011 Perşembe

15.Tarif Susamlı Kurabiye


Canım Ahsenimin susamlı kurabiyeleri,kaçtır almaya gidiyorum,sağlık yazılarını okuyorum,dalıp geri çıkıyorum,affeder umarım,ellerine sağlık arkadaşım,bu benim deprem de kaybettiğim kurabiyem,nefis oluyor,biliyorum,tekrar defterime not aldım,beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim ayrıca,sağlıklı,huzurlu,mutlu günler diliyorum,sevgiler

Ahsenin sayfasına buradan uğrayabilirsiniz.

MALZEMELER
1 paket sana yağı
1 yumurtanın sarısı hamurun içine,akıda üzerine.
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Yeteri kadar un

Üzeri için susam.

YAPILIŞI:
Malzemeleri karıştırıp unuda göz kararı koyup ele yapışmayacak bir şekilde hamur yoğurup resimdeki gibi kurabiyelerimize şekil verip,ayırmış olduğumuz yumurta akına ve susama batırıp yağlı kağıdımızın üzerine koyup 180 derecelik ısınmış fırında kurabiyelerimizi pişirelim.

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar