ADRESLERİM

ADRESLERİM

15 Şubat 2011 Salı

1.Tarif Pasta Tarifi


İlk tarifim merakiyidir arkadaşımdan geldi,arkadaşlarımın ellerine sağlık,pastanın sunumu,şık ve pratik,fikir vermesi açısından güzel bir düşünce olduğu kanısındayım.Bu ara da kendisine geçmiş olsun atlattı etkinliğini,katılımcıların tariflerinin hepsi birbirinden güzeldi,kendi adıma teşekkür ediyorum hepsine,umarım beni de yalnız bırakmazlar...

Pastanın keki hazır pandispanya.. kremasını, 4 su bardağı süt, 3 yemek kaşığı un ,1 tane yumurta koyup pişirdim.. altını kapattıktan sonra 3 yemek kaşığı şeker, 1 kaşık margarin, 1 tane vanilya ilave edip güzelce mikserledim..sonrasında 1 tane kremşantiyi ekledim ve çırpma işlemini bitirdim..

kekleri sütle ıslattıktan sonra kremayı döktüm arasına muz yerleştirdim ,diğer kek diliminide üzerine kapatıp kalan kremayı üzerine yedirdim..üzerine çikolata krıntıları döktüm ,gofretleri ise servisten önce kombine ettim..

afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar