ADRESLERİM

ADRESLERİM

16 Şubat 2011 Çarşamba

2.Tarif Kek,Poğaça ve Pizza

Güzel İzmir'imden canım arkadaşımın göndermiş olduğu birbirinden güzel tarifleri sizlerle paylaşmak bana nasip oldu,ellerine sağlık arkadaşımın,yapımı kolay ve denemeye değer tariflerden olan bu tarifler için kendisine teşekkür ederim,beni yalnız bırakmadığı sağolsun,her şeyin gönlünce geçtiği bir ömür diliyorum,daha başka tarifler ve örgüleri için buradan

gidebilirsiniz.

PEKMEZLİ TOP KEK

MALZEMELER:

1Su bardağı pekmez +1su bardağı süt +0,5 su bardağı sıvı yağ + 3 yumurta + 3cevizin içi(yarımfincan)
limon kabuğu rendesi +portakal kabuğu rendesi +3 yemek kaşığı portakal suyu +kabartma tozu + Un
YAPILIŞI :
pekmez ve yumurtaları çırpıp sırasıyla süt,yağ, ceviziçi,limon ve portakal kabuğu rendesi, portakal suyu içine koyulup iyice çırpılacak ve kek hamuru kıvamına gelecek kadar un ve karbonatı ilave edip karıştırıyoruz ve 190 derece pişiriyoruz.
şeker koyulmadığı için çok tatlı olmuyor isteyen üzerine pudra şekeri serpebilir.




LOR PEYNİRLİ POAÇA

MALZEMELER:
1 yumurta + 0,5 subardağı yoğurt +0,5 su bardağı sıvı yağ +0,5 yarım su bardağı süt + kabartma tozu+lor peyniri+maydonoz +tuz ,karabiber,kırmızı pul biber. Un
YAPILIŞI:
Tüm malzemeler iyice çırpılıp içine aldığı kadar unla kulak memesi yumuşaklığında (bu tabirede hem gülerim hemde yerine koyacak bir şey bulamam:)) bir hamur yapıp ceviz büyüklüğünde bezeler yapıyoruz onları daire şeklinde açıp maydonozlu lorpeynirinden biraz içlerine koyup kapatıyoruz.
Ben üstlerine de yoğurt sürüyorum hem daha hafif oluyor hemde yumurta kokusu olmuyor yağlı kağıda dizip 200 derecede pişiriyoruz






EKMEK PİZZA
Ekmek pizzamızın en güzel yanı evde ne varsa onunla yapılabilir geçen pazar hamurla olanını yapmıştım ama misafirim vardı fotoğrafını çekemedim .Ekmek pizza daha pratik oluyor ben ilk önce hafifçe erittiğim tereyağını fırçayla ekmeklere sürüp peynir ,salam,sucuk ince kesilmiş domates ve üzerine kaşar serpiştirip 200 derece peynirleri eriyip biraz pembeleşince çıkardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar