ADRESLERİM

ADRESLERİM

19 Şubat 2011 Cumartesi

24.Tarif Milföylü Börek



Canım Gülcanım uzun bir zaman oldu tanışalı,ne günler geçti,ne etkinliklere katıldık,mimlendik,blogspotun kapatılma tehlikesini atlattık,öğrenmek için ne savaşlar verdik,eskileri yeniledik,dostlukları pekiştirdik zamanla,blogcular tanıdık zamanla ya gittiler,ısrarla burdayız diyenlerden olduk,piştik,bir gün geleceğim Geliboluya,isterim böreklerinden,sarmandan,pastandan en önemlisi de terliklerinden;)) ellerine sağlık canım arkadaşım,teşekkür ediyorum beni yalnız bırakmadığın için,kal sağlıcakla,huzur,mutluluk ve sağlık eksik olmasın yuvandan,sevgiler

Gelibolu17 deki bu ve diğer güzellikleri görmek için BURADAN uğrayabilirsiniz.

.............Milföylerin içine minik doğrayıp kavurduğum soğan ve sosis koydum,baharatını kattım,rulo şeklinde sarıp,üstlerine yumurta sarısı sürüp,susam çörekotu serpip,önceden ısıtılmış fırında 175-180 derecede 15-20 dakika pişirdim...
Ellerime sağlık ne diyim...

1 yorum:

  1. Canım bak şimdi çok kötü oldum duygulandım,ağlayabilirim her an...ama sen bilin ben gözyaşlarımı göstermeden ağlarım,ne günler geçti demi koskoca dört yıl....mimlerin adı o zaman sobeydi,ve sen beni iilk sobeleyen arkadaşım nasıl unuturum hiç bir şey bilmediğim o günleri,sayenizde ne çok şey öğrendim,iyiki seni tanımışım canım benim,ne zaman istersen gel memnun olurum,güzel sözlerin için teşekkürler,hakikatten bu konuda tevazu gösteremiycem,biz ısrarla kalanlardan olduk blog dünyasında,seviyorum ben burayı ya,düşündümde eskilerden bir sen,bir papatya,iclal,birde muhterem abla kaldı,birde ben,5 gen olduk iyimi....öpüyorum seni sevgiler,yarın günüm var misafirlerim gelicek onlara yaptığım mamalarıda sana göndericem kısmetse...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar