ADRESLERİM

ADRESLERİM

20 Şubat 2011 Pazar

30.Tarif Nutellalı Çokoprens



ALLAHIM GÖNLÜMDE OLANI HAKKIMDA HAYIRLI EYLE, HAKKIMDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜ RAZI EYLE... EĞER BİR GÜN DÜNYA YA AİT ÇOK BÜYÜK BİR DERDİN OLURSA, RABB'İNE DÖNÜP '' BENİM BÜYÜK BİR DERDİM VAR '' DEME ! DERDİNE DÖNÜP ''BENİM ÇOK BÜYÜK BİR RABB'IM VAR !'' DE!!! .

Gül'üm,yazınla yayınlamak istedim,okuyunca kendimi sorguladım,yaradan hakkımızda hayırlı olanı verir umarım,bunlara da şükür,geçensene annemi mevlit kandilinde toprağa verdik,ağır hastaydı ama o haliyle son güne kadar hep"buna da şükür Allah'ım "dedi.Hayat ne zaman zorlasa,ne zaman gücümün yetmediğini düşünsem,her şey üstüme geliyor gibi gelse annem gelir aklıma,toparlarım kendimi,vardır bunda benim bilmediğim bir hayır,yaradan kuluna eziyet etmez diye düşünüyorum ve şükrediyorum,sonra bakıyorum ki yaradan kolaylığını vermiş,sıkıntı ettiğim şey sabun köpüğü gibi akıp gitmiş.Nerden nereye,dağıldım biraz,yazmak istedim,silmemeyei başarırsam hissettiklerimi de siz dostlarımla paylaşmak istedim.

Ellerine sağlık bu tarifin çok güzel,yapımı kolay ve denenmesi gereken tariflerden,çocuklar eminim bayılırlar,deneyeceğim.Kavala kurabiyeleri duydum ama yemek kısmet olmadı,sende tarifini gördüm beni de al der gibi bakıyordu hindistancevizli kurabiye ile :))kesinlikle deneyeceğim,beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ediyorum,her şey her zaman gönlünüzce olsun,sevgiler

Gül'ün Mutfağı için Tıklayınız

MALZEMELER
1 Paket tereyağ (250 gramlık paket)
4,5 su bardağı un
1/4 çay bardağı sıvıyağ
1 paket vanilya
1 su bardağı pudra şekeri
YAPILIŞI
Bütün malzemeler yoğurulur,10 dakika dinlendirilip merdaneyle yarım santim kalınlığında açılır kalıplarla kesilir, 170 derce ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirilir, aralarına nutella sürülüp birleştirilir.

1 yorum:

  1. Canım çok duygulandım okurken anneciğine ALLAH rahmet eylesin nur içinde yatsın annesizlik çok zor RABBİM sizlere sabır versin kimden ne isteyebiliriz şu dünyada sadece Yaradandan bizim neye ihtiyacımız varsa en iyisini bilen Yaradanımız bende bu yazıyı çok seviyorum gerçeklerle yüzyüze geliyoruz hakkımızda herşeyin hayırlısı olması dileklerimle sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar