ADRESLERİM

ADRESLERİM

19 Şubat 2011 Cumartesi

29.Tarif Etimekli Pasta


Sevgili Nilgün ellerine sağlık,beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim,8 Mart Kadınlar Günü etkinliği için uğramak isteyenlere buradan duyuru da yapalım aynı zamanda adresine uğrayabilirler.Hem zarif işlerini görüp ,hoş yazılarını okuyabilirsiniz.

Nilgün Komar için Tıklayınız...

malzemeler;
1 paket etimek
1/2 lt. süt
2 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşık şeker
1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
şerbeti için; 1 kase şeker, 2 kase su.


yapılışı;
bir kase şeker ve iki kase su kaynatılarak şerbet hazır edilir ve borcama dizilmiş etimeklerin üzerine dökülür. diğer yanda; yarım litre süt, nişasta, un, bir kaşık şeker muahllebi kıvamında kreması pişirilir. ve şerbetini çekmiş etimeklerin üzerine krema dökülür. buzdolabında soğuduktan sonra, bir bardak süt ile hazırlanan krem şanti pastanın en üstüne sürülür. ben krem şantiye bir zerre kırmız gıda boyası kattım, krem şantiyi pembeleştirdim.

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyor tabağı alıp kaçıyorum bye...

    YanıtlaSil
  2. Arkadasim,pogaca tarifimi alip yayinlayabilirsin.
    Sonraki günlerde bir tarif daha yayinlayip,linkini verecegim.sana kolayliklar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,etkinliğiniz hayırlı olsun,lezzetleriniz,elişleriniz hepsi çok cici.En kısa zamanda etkinliğinize bende katılıcam.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar