ADRESLERİM

ADRESLERİM

26 Şubat 2011 Cumartesi

48.Tarif Tereyağlı Poğaça



Sevgili Yıldız'ım sağolsun kırmadı beni ve bu güzel tarifi sizlere ulaştırmam için verdi,ellerine sağlık,teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığın için,umudun hiç tükenmesin,kal sağlıcakla,sevgiler

Yıldız'ımın sayfasındaki diğer güzellikler için mutlaka uğramalısınız BURADAN

TEREYAGLI POGACA;

250 gr.oda IsIsInda yumusamis tereyagi
1 büyük su bardagi yogurt
2 yumurtanin beyazi (sarilari üzerine)
2 yemek kasigi toz seker
1 yemek kasigi tuz
1 tane kabartma tozu
Aldigi kadar un
Bütün malzemeler iyice karistirilir ve yavas yavas un eklenerek yumusak bir hamur elde edilir.
Hamurdan mandalina büyüklügünde parcalar alinarak el de yuvarlanir ve önce yumurta sarilarina sonra da susam-cörekotu karisimina batirilip firin tepsisine dizilir.Önceden istilmis
firinda 200 derecede alt-üst kizarincaya kadar pisirilir.
Firindan cikan pogacalarin üzerine hafifce su serpistirilir ve temiz bir örtüyle kapatilir.10 dak.sonra servise hazirdir.

1 yorum:

  1. Sevgili Arkadasim,sana yardim etmek benim icin büyük bir zevkti.Asil ben sana tesekkür ediyorum
    Tekrar kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar