ADRESLERİM

ADRESLERİM

1 Mayıs 2011 Pazar

Ispanaklı Gözleme


Bütün yufka ile yapılan gözlemeler hoşuma gitmiyor,bazı yerler çiğ gibi geliyor,az bir iç ve bol hamur yiyormuşum gibi bir tat alıyorum.Ben yufkayı 4′e bölüyorum.Geniş kısmına iç koyuyorum,kenar kısımlarını içe biraz katlıyorum,geniş ve yassı sigara böreği gibi olacak.İsteyen için yağ,süt ve yumurta karışımından üçünü yada sadece yağı ya da ikisini de karıştırarak iç koymadan serpebilir.Bu şekilde daha lezzetli oluyor.

Ben ıspanak ,soğan ve peynir karışımı ile yaptım.Teflonda kızarttım,servis tabağına alınca ev yapımı zeytinyağ sürdüm.İç olarak patates,sote mantar,sote sebze ,patates ve kıyma ya da peynir gibi farklı içler de kullanılabilir.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar