ADRESLERİM

ADRESLERİM

22 Ağustos 2011 Pazartesi

63.Tarif Yeşil Zeytin Salatası


Sevgili Merakiyidir güzel bir salata tarifiyle bizi yalnız bırakmadı sağolsun,ellerine sağlık arkadaşım,teşekkür ederim.Taşınma telaşıyla sayfama ancak alabildim hayatım,kusura bakma lütfen,bir yandan ev topluyorum,bir yandan 5-7 tansiyonla boğuşuyorum bir yandan çocuklar,45 derece sıcaklık derken yayınlaır ancak yapıyorum.Katılımcıların hepsi birbirinden güzel tarifler gönderdiler sağolsun,ellerine sağlık hepsinin,sofraları bereketli,evleri huzurlu olsun,sevgiler

sevgili arkadaşlar etkinliğiiz hayırlı olsun..

ben yeşilzeytin salatası ile katılıyorum..

yeşil zeytinlerin tuzu çıkarılır ve doğranır.. zeytinyağına iki domates rendelenir ve 4-5 diş sarımsak ile kavrulur.. sonrasında yarım yemek kaşığı biber salçası konur.. doğranmış zeytinler ilave edilir ve altı kapatılır.. ılındıktan sonra mısır ve kekik ilave edilir… damak zevkinize göre baharatda ekleyebilirsiniz.. bence tek bu salatanın olumsuz yanı hemen bitmesiiiiiiiiiii :))))))


afiyet olsunnnnnn


kolay gelsin arkadaşlar

Arkadaşımızın sayfasındaki diğer güzellikler için TIKLARMISINIZ lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar