ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Eylül 2011 Cuma

148.Tarif Zerde



Hazır paketlerden alıp evde yapmış ama hiç beğenmemiştim yine de çoğunluğun beğendiği ve anlattığı Zerde‘yi evde kendim yapmaya karar verdim.Tarif için teşekkür ederim,ellerine sağlık,mutlaka yapacağım,bizim yaptığımız Dr. Oetker’in hazır Zerdesi,sulu idi ve hiç tad yoktu,senin yaptığın görünüşü gibiyse tadı eminim muhteşem olmuştur,her şey gönlünce olsun,sevgiler
Sitesindeki diğer harika tariflerini görmek için lütfen TIKLAYINIZ

“…ZERDEYİ ZERDEÇALLADA YAPABİLİRSİNİZ.SAFRAN OLDUKÇA PAHALI.ANCAK ZERDEÇALI ÇOK KOYMAYIN .ZERDEYİ ACITABİLİR.
BEN RİSKE GİRMEK İSTEMEDİM… SAFRAN …ALDIM…VEEEE KARŞINIZDA ZERDEEEE:)))))))))))))))))

1 BARDAK PİRİNCİ 3LT SU İLE GÜZELCE PİŞİRDİM.

İÇİNE:
3.5 BARDAK ŞEKER
2YKAŞIĞI DOLMALIK ÜZÜMÜ
1TKAŞIĞI KARANFİL
1TKAŞIĞI SAFRAN
1 PAKET ÇAMFISTIĞI EKLEDİM.
PİRİNÇLİ SUDAN BİR KASEYE ALIP 5 YKAŞIĞI NİŞASTAYI OARADA AÇTIM.
TENCEREME İLAVE ETTİM.

TÜM .MALZMELERİ ÖZDEŞLEŞENE VE KIVAM ALANA KADAR PİŞİRDİM.

KARANFİLLERİ TOPLADIM.

KASELERE KOYUP SUNUMU YAPTIM..
ÇOK BEĞENİLDİ…UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ…

AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNNNNN……..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar