ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Ekim 2011 Pazar

Gül Kokusu


Çocukluk ve gençlik dönemlerinde bir ateş olur insanın içinde,kıpır kıpır olur yüreği,deli dolu olur,sığamaz bir yere,merak,heyecan,hayaller,umutlar…..Zamanla oturur her şey,bir anlık öfkede fırtınalar koparır,kırılır küseriz bir şeye yada hayata,sonra alel acele kararlar verir verdiğimiz kararlara uymaya çalışırız.İşte orda büyüklerimiz devreye girerse ya da temelimiz sağlam atılmışsa zorlanmadan doğru olana yürürüz.Hata oranı aza iner,yara almadan ,üzülmeden kurtuluruz bu zorlu dönemden…

Gül tutan elde hep gül kokusu kalır.Narin kelebekler gibi ise insan,yüreği temizse hep masum kalır,hep temiz kalır.Doğru kişilerle karşılaşmışsa,şanslıdır.O şanslı kişilerden olmayı nasip eder umarım yaradan…

Aşk varsa gönülde,her dem taze ve güzel,her dem genç kalır insan…hayatın zorlukları etkilemez,daha güçlü,daha sağlam durur rüzgarlarda,savrulmaz…

Ah gülüm,canım,kelebeğim ne çabuk harcadık zamanı,geçip gitti güzel zamanlar…Bir dağ evinde, sıcak kahve eşliğinde yad etmiştik eskileri ,ne kadar uzun zaman geçmiş üstünden…sen uzun ve kumral saçlarını tepende tutturmuştun,buklelerin düşmesine engel olamayışından parmakların hep saçlarında,disiplin için uğraşırken,üstünde krem renkli bir boğazlı kazak,altında kadife bir pantolon ve şalınla karşımda dururken düşüncelerimi toplamaya çalışmam ne zordu,daha dün gibi her şey…Zaman ince çizgiler oluştursa da alnında hala güzeldin…

Ellerimde güllerle kapına gelişim,annenden yurt dışına gittiğin haberini alışım,ellerimden güllerin yerlere saçılışı,gözlerimde yaşların sel olup akması….ve benim toparlanmak için verdiğim uğraşlar,senin evliliğinin haberi yıkıp geçirmişti her şeyi,hayallerimi,umutlarımı….

Tatil için buraya gelişim bir tesadüften ibaretti,arkadaşımın rezervasyonu vardı,hastası olunca gelememş iptal de ettirememişti,değişiklik olur diye bana vermişti biletleri,seni gördüm lobi de,rüya gibiydi her şey…

Hala çok güzel ama sakindin,yüzünde çizgiler derinleşmişti ama gül kokusu hala sende duruyordu….Bir hafta sonu boyunca seni dinledim,ne kadar mutlu olduğunu,başarılarını….sonra yine sessizce gitmiştin,beni kendimle bırakıp….

Tek farkla,ardından mektup bırakmışsın,her şeyi yazmışsın, öğrendim ki yurt dışına gidişin tedavin içinmiş,üzülürüm diye söyletmemişsin,evliliğinde umutlarımı silmek içinmiş…Mutlu olman için dua ettiğim onca zaman senin yerine kimseyi koyamadım inan sevdiğim,hiç evlenmedim,işte başarıdan başarıya koştum ama hep tek başına oldum….

Mektubun bitince koştum ardından,annene gittim,kapıyı siyahlar için de açtı,ağlıyordu,o’nu kaybettik ,seni hep sevdi,mutlu olmanı istedi sadece dedi,sonra günlüğünü verdi,bu senin olmalı,her sayfasında sen varsın dedi,sayfalarında güller vardı,güllerde küçük notlar takılıydı,alındığı tarihler yazılıydı…

Gül tutan elde gül kokusu kalır sevdiğim,güller ektim yeni adresinin her yerine,dualarım hep seninle,rahat uyu….

Ayşegül Eyisoy-14 Ekim 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar