ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Ekim 2011 Pazar

Güzel ve Çirkin


Yazan : JAN AUST | Çeviren : HALE KUNTAY | Yöneten : BENGİSU GÜRBÜZER DOĞRU

Cuma akşamı arkadaşım tiyatro için bilet aldığını söyledi.Çocuklar için değişiklik olur,sıldılar dedi,anneler ve çocukları olarak tiyatroya gittik.1999 dan beri gitmemiştim,özlemişim.Hepimizin bildiği güzel ve çirkin masalı ama yine de 2 perdelik keyifli bir oyundu,fırsatınız olursa gitmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.İzleyecek olanların yanlarında şemsiye götürmeleri yada uzun kollu bir şey götürmeleri tiyosunu verebilirim.Yağmur seyircilerin olduğu yere de verildi,biraz ıslandık,arkasına sahnede kar olunca,korktum kar da yağdıracaklar diye ama neyseki kar bize ulaşmadan sahnede bitti.Tiyatrodan çıktığımda grip olmuştum ama değdi.Çocuklarım ve ben keyif aldık,akşamında arkadaşımda yemekteydik.Bu güzel gün için arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem az…

Oyunda .. Kadının verdiği gül aslında sihirli bir gülmüş ve prens 25 yaşına gelene kadar tazeliğini koruyacakmış.
Son yaprağı dökülene kadar birini sevip, kızda onu severse o zaman büyü de bozulacakmış. Sevmezse hayatının sonuna kadar çirkin bir yaratık olarak kalıcakmış. Yıllar geçtikçe prens ümitsizliğe kapılıp tüm umudunu yitirmiş. Çünkü kim böylesine çirkin bir yaratığı sevmek isteyebilir ki?…

Oyunculara teşekkür ederim,başarıları daim olsun,ses,müzik,oyuncular,muhteşem…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar