ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Nisan 2012 Pazartesi

Kurdela Kutusu



Haziranda çöp poşetinden kıyafet defilemiz var.Davetiyeler ve kıyafetler arasındayım.Kurdelalar birbirine girmesin diye kartondan kurdela yaptım,poşetle kapladım.İçine yerleştirdim.Aslında her kurdelanın önüne denk gelen kısmı kesip kurdelanın ucunu çıkarmak lazım ama ben çıkarmadan kullandım.Böyle de dağılmadı.Malzemeleri okuldan aldık.Öğretmenimiz Demet Hanım kullandıkça oğlumu ve beni hatırlar umarım.Kıyafet modellerini ve videosunu da sizlerle paylaşacağım.Muhteşem şeyler çıktı ortaya ve davetiyeler 300 ile sınırlı olduğu için herkese açık bir çağrı yapamıyorum.Videoyu mutlaka yayınlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar