ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Nisan 2012 Pazartesi

Şimdi Diyet Zamanı


Bahar geldi.Baharın gelmesi,kalın kışlık kıyafetleri yavaş yavaş kenara bırakmak ve diyete başlamak zamanı…Yaza şimdiden hazırlanmak lazım.Eğer sağlıklı bir diyet,kalıcı bir zayıflama düşünüyorsanız,doktor kontrolünde ortalama ayda 4 kilo kadar verdiren diyetleri tercih etmelisiniz.Önce dahiliye gidiyorsunuz,gerekli tahlilleri yaptırıyorsunuz,vücudunuzda sorun olup olmadığı tespit ediliyor,sonra diyetisyene sevk yaptırıyorsunuz.Diyetisyen size uygun diyet listesini veriyor.Eğer uygularsanız mutlaka başarılı oluyorsunuz.

Ben bu hafta Konya’da dahiliye doktoruna gittim.Diyetisyene sevkimi yaptırdım.Diyet listemi aldım.2 gündür uyguluyorum.Bakalım ay sonunda ne kadar başarı sağlayacağım.Diyet listemde zorlanmıyorum,evde uyguladığım,çocuklarımı da alıştırmaya çalıştığım şekilde listem.Sadece porsiyonları az ama gerçekten de o şekilde de doyurucu,hiç acıkmıyorsunuz.Yemeklerden önce 2 bardak ılık su yada oda sıcaklığında su içiyorsunuz.Yatmadan önce 1 bardak süt yada yoğurt yiyorsunuz.Gün içinde 8 ince dilim ekmek,6 öğün ama az yiyorsunuz.2 bardak süt ya da yoğurt yiyorsunuz.4 porsiyon meyve,2 öğün pişmiş sebze,yağsız salata serbest,1 saat kadar yürüyüş var.

Diyet listemi yazacağım,günlük listemi de paylaşacağım.Yapılan yanlışları birlikte düzeltelim.Yol yakınken varsa kilo alımı birlikte engel olalım.Diyet hikayelerinizi bekliyorum.Varsa ve isterseniz resimlerinizi de paylaşabiliriz.Hedefim bu ay 4 kilo ve azimliyim,vereceğim.

Zayıflama tabletleri zararlı,kalp rahatsızlığı olanlar kullanmamalılar.Vücuttaki yağ ornını bozduğu gibi,soya lesitini sayesinde kansere yakalanma riskiniz de artıyor.Bir de bazıları bağırsak boşaltarak zayıflattığı için,çok fazla bağırsakta bu şekilde yanlış boşaltmalar,bağırsak deformuna sebep olabiliyor.Bu da bağırsak kanserine sebep oluyor.Bildiğiniz gibi henüz bağırsak nakli yapılamıyor.

Zayıflamak istiyorsanız ,mutlaka doktora başvurmalısınız.Profosyonel yardım almadan bu iş olmuyor.Size kilo aldırıcı olan sebebi bulup ortadan kaldırmadığınız sürece sağlıklı bir zayıflama yapamıyorsunuz.

Sizlere güzel bir hafta diliyorum,kalın sağlıcakla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar