ADRESLERİM

ADRESLERİM

16 Eylül 2015 Çarşamba

Yine Yeniden

http://cafemis.com adlı sitem hediye olarak alınmıştı.Sitemde sorun çıktı,şablon düzenlemesi derken siteme yayınlarım aksadı.Bu gidişle de üzerine su içeceğim anlaşılan,üzüldüğüm tek şey,yazılarım ve şiirlerim,resimlerimin de olmasıydı.Artık bu adresimdeyim,diğerinden farklı olarak burada netten örneklerin de bulunacak olması,uzun bir aradan sonra tekrar merhaba demek istiyorum,bana ulaşmak için cafemis@gmail.com adresime mail atabilirsiniz.
Okullar açılıyor,yeni öğretim yılı umarım sorunsuz,huzur içinde geçer.Veliler de öğretmenlerimize yardımcı olursa,çocuklar huzurlu ve güzel bir ortamda mutlu bir şekilde eğitimlerini alabilirler.Başarılar diliyorum,Allah zihin açıklığı versin,kaderleri güzel olur umarım yavrularımızın
Her şey her zaman gönlünüzce olsun,sevgilerimle...

Ayşegül Eyisoy

1 yorum:

  1. SELAMCANIM BLOG O KADAR GUZELKI BAKMAYA DOYAMIYORUM ELINE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar