ADRESLERİM

ADRESLERİM

15 Eylül 2015 Salı

Wolke Kek Tarifi


Kek canavarı olarak önerebileceğim bir lezzet wolke kek karışımları,lezzetli ve pratik...
Kızım artık büyüdü,mutfağa merak sardı.Öğleden sonraları kardeşiyle mutfağa girip,ellerinde tarif defterleri,önlerinde tartıları deney yapar gibi lezzetler deniyorlar.Çıkardıklarını toplamak şartıyla sesimi çıkarmıyorum.Pişirme işine yardım ediyorum.
Geçenlerde wolke kek karışımı aldım.Makinem güzel çekmemiş olsa da şiddetle tavsiye edebileceğim bir lezzet çıktı ortaya...
Dr.Oetker 4 çeşit olarak piyasaya sürmüş.Haşhaşlı,Limonlu, Çikolatalı ve Vanilyalı Wolkeler olarak,mutlaka sevebileceğiniz bir çeşidi vardır.
Dr. Oetker Wolke Kek Karışımı paketlerinin içerisinde, özel un karışımının yanı sıra pişirme kağıdı ve süsleme için pudra şekeri bulunuyor. Dışarıdan sadece yumurta, süt ve margarin eklenerek hazırlanan Wolke kekler, arzuya göre süt ve margarin yerine 200 ml krema eklenerek de hazırlanabiliyor.

1 yorum:

  1. elıne sağlık ranacığım yalova'ya gelınce bende ıstıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar