ADRESLERİM

ADRESLERİM

13 Nisan 2021 Salı

Buharda Mantı



 


Mantıyı ben ve çocuklarım çok seviyoruz,shögren hastası olduğum için parmaklarımı uzun süre kullanamıyorum.Tarih oldu kaşığa 40 tane gelen kayseri mantısından yemek ama olsun,benim gibi yapamayanlar için bu tarif,denemelisiniz.

Bir gün yemek tarifi veren bir mankenin,en iyi yaptığım yemekle mantıyla karşınızdayım deyince dikkatimi çekmişti.Kocaman mantılar yapmıştı.Kişi başına 2 tane yetiyor demişti.
Biz de kızımla bir boy küçüklerinden yapıp,buharda pişirdik.Tereyağ ve sarımsaklı yoğurtla hiç te fena olmadı,denemeye değer...
Hamur için,un,su ve tuz ile katı bir hamur yapılır.İç konduktan sonra,istediğimiz şekli vererek buharda pişirdik.
Tencerede buharla pişirebilirsiniz,ben tefal buharlı makine ile pişirdim.
Yapacaklara kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar