ADRESLERİM

ADRESLERİM

23 Eylül 2008 Salı

http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/ tarif no:31

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:31
TARİF GÖNDEREN:http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..


SELAMLAR
Bir kac gündür tarif ekleyemedim ama bomba gibi tariflerle
yeniden burdayim . Almanya ya kis geldi dün -1 dereceyi
gördük gece eee haliyle böyle oluncada griple tüm aile
mücadeleye basladik
Utanmis bu yüzden yorumlarinizada
dönemedim ama telafi ederim insallah
Utanmis

Dün iftarda tüm aile bana davetliydi ve onlar icin
enfes lezzetler hazirladim sirasiyla önce menüyü
sayyim sonrada bu enfes ve lezzetli tatli'nin tarifini
vereyim size


Bu haftaki iftar etkinligi canim arkadasim
http://hobievigardenya70.blogspot.com/da
kensine kolay gelsin diyor tarifi ona yolluyorum
canim kolay gelsin

TELLI BABA TATLISINA
Tarif sevgili Ayse Tütere ayit yemek dergisinden aldim
ilk defa yaptim herkes tarifini aldi tarif kapis kapis gitti yani


***** TELLI BABA TATLISI *****
MALZEMELER:

* 125 gr margarin
* Yarim cay bardagi sirke
* 1 su bardagi yogurt
* 1 cay bardagi sivi yag
* 1 tane yumurta
* 1 tane kabartma tozu
* 1 tane vanilya
* Aldigi kadar un

ICI ICIN :
* 250 gr.tel kadayif
* 1 su bardagi ceviz ici
* 2 yemek kasigi seker
* Tarcin vardi 1 yemek kasigi ama ben kullanmadim

SERBETI ICIN :
SONRADAN EKLEME YAPTIM YETMEDI
HEPSI
* 4 su bardagi su
* 4 su bardagi seker
* 1 - 2 damla limon suyu
siz ilk olarak 2 su bardagida yapabilirsiniz ama icine cekmedi
ben sonradan ilave yaptim

YAPILISI:
* Margarini eritip sogutun,derin bir kaba alin
* Icine siviyag yogurt,sirke,yumurta,kabartma tozu ve unu ilave edin
* Elinize yapismayacak bir hamur elde edene kadar yogurun
* Hazirladiginiz hamurun üzerine nemli bir bez örterek
20 dakika dinlendirin.
* Bu arada serbeti ocaga alin 15- 20 dakika kaynatin
icine bir iki damla limon suyu damlatin
* Diger tarafta tel kadayifi iyice didikleyin icine
ceviz ve sekeride ilave edin
* Dinlenen hamurdan mandalina büyüklügünde bezeler alin
* Cay tabagi bübüklügünde acip kadayifli icten koyun
elinizle kapatip yaglanmis firin tepsisine dizin
* Üzerlerine hafif bastirin ve bir tane findik koyun
* 180 derecede kizarana kadar pisirin
* Firindan cikan tatliyi cok az sogutup ilik serbetle bulusturun

NOT: tatlida serbetde ilik olacak
PÜF NOKTASI: Ben bir dahaki sefere tatlinin iki yerinden
kürdan batirmayi düsünüyorum serbeti iyi ceksin diye
denemek isteyenlere tavsiye ederim
AFIYET BAL SEKER OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar