ADRESLERİM

ADRESLERİM

9 Mart 2011 Çarşamba

68.Tarif Örgülü Milföy



Sevgili merakiyidir arkadaşım,ellerine sağlık,milföye bayılırım,bu güzel tarif için teşekkür ederim,ailenle güzel bir hayat dilerim,sevgilerimle

Merakiyidir bloğundaki diğer güzellikler için tıklayınız

iç malzeme

2 tane soğanı kavurduktan sonra 2-3 tane sivri biberi doğrayıp kavurmaya devam ettim.. sonrasında 2 tane domates salça ve kıymayı ilave ettim.. kavurma işlemi tamamlandıktan sonra tuz,karabiber,1 su bardağı garnitür ve maydonozu harmanladım..

sonrasındaaaa miföylerim oda sıcaklığına gelince yıkarıda şekilde kenarlardan 5 parçaya bölüp kenardaki parçaları ortada havuz yapıp iç malzemeyi ekleyip kalan parçalarıda üst üste gelecek şekilde kapattım .200 derecede kızarana kadar pişirdim ..sıcak olarak yemeyi unutmayınnnnnn

afiyet olsunnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar