ADRESLERİM

ADRESLERİM

6 Ağustos 2011 Cumartesi

31.Tarif Körili Patlıcan


Canım arkadaşım bu güzel lezzeti bizimle paylaşmış,ellerine sağlık arkadaşım,teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığın için,bereketli sofraların olsun,evinden huzur hiç eksik olmasın…

Kızını İngiltere’ye gönderen Gönül‘üm;Allah kavuştursun arkadaşım,daha güzel günlerini görmeyi nasip etsin yaradan…

Bizim bir anımızı anlatmışsın,o senden gözüken kısım,madalyonun bir de bu kısmı var:)) Blog aleminden kayıtlı arkadaşlarımda var ve seni her gördüğümde gözüm takılıyordu.Eşime dedim ki bu gözler bana yabancı gelmiyor ama ne okuduğu okul ne yaşadığı yer ne soyadı tanıdık.Eşim yaz istersen dedi,gidip gelip bakmaktan iyidir,ya arkadaşındır ya da değildir.Ben o güçle yazdım,ikokulu ….okulda okumuş olma ihtimaliniz ne kadar diye.Senden cevap geldi,evet ben o okulda okudum,öğretmenim şu,yoksa sen bizim sınıftaki arkadaşımmısın diye,isim benzerliğimi diye düşünüyormuşsun…. İnternet iyi ki var,ilkokul,ortaokul,lise ve üniversite arkadaşlarımı hep buldum,sanal bir sürü arkadaşlarım oldu,yıllardır görüştüğüm aile gibi olduğumuz blogcu arkadaşlarım da var,birbirimizi hiç görmeden yelken açtık.Blogspot kapanmalarında birlikte direndik…

Evinden sağlık,huzur ve mutluluk hiç eksik olmasın arkadaşım,her şey gönlünce olsun,sevgiler

MALZEMELER:

  • 1 Tane büyük boy top patlıcan
  • 2oo gr. Rende kaşar
  • Köri
  • 1-2 Diş sarımsak
  • Zeytinyağı
  • Tuz, Karabiber

YAPILIŞI:

Zeytinyağının içine ezilmiş sarımsağı, karabiberi ve tuzu katıp karıştırın. Patlıcanları yıkayıp 1 cm. kesin. Patlıcanın iki yüzünü sarımsaklı yağ ile fırça yardımı ile yağlayın. Teflon tavada yağ koymadan ara ara çevirerek kızartın. Fırın tavasına sıralayıp üzerine köri ile karıştırılmış kaşar rendelerini pay edin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında kaşarlar nar gibi eriyene kadar tutun Sıcak olarak servis yapın…

Afiyet Olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar